• «Διερεύνηση του παιχνιδιού ως δυναμικού πλαισίου μάθησης στην Προσχολική Εκπαίδευση». Χρηματοδότηση: Επιτροπή Ερευνών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2011-2013. Επιστημονική υπεύθυνη: Κατερίνα Μιχαλοπούλου.
  • «Διερεύνηση της βιωματικής μάθησης ως παράγοντα της κοινωνικής ανάπτυξης στην προσχολική και σχολική ηλικία». Χρηματοδότηση: Επιτροπή Ερευνών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2020-2021. Επιστημονική υπεύθυνη: Κατερίνα Μιχαλοπούλου.
  • Collaboration in Research on «Curriculum and Classroom organization in local schools”, Department of Teacher Education of the UC Leuven-Limburg in Belgium, B-Hasselt-20, in the Spring semester of 2017-18. Επιστημονικός συνεργάτης: Κατερίνα Μιχαλοπούλου.
  • Eυρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+  KA2 Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices 2018-1-DE02-KA204-005211-με τίτλο: Can Do Refugees 2.0 και θέμα την διερεύνηση των στρατηγικών εκπαιδευτικής και κοινωνικής ένταξης ανηλίκων προσφύγων (Κωδικός Έργου Επιτροπής Ερευνών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: 5868). Επιστημονικός υπεύθυνος: Κώστας Μάγος.
  • Επιστημονικός υπεύθυνος της ελληνικής συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices 2018-1-ES01-KA204-050430 με τίτλο “Educational potential of transmedia learning in the promotion of soft skills for the labour insertion of disabled university graduates” (LABOTRANS) και θέμα την έρευνα και το σχεδιασμό καλών πρακτικών και εργαλείων για την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με αναπηρία που κινδυνεύουν από κοινωνικό αποκλεισμό. (Κωδικός Έργου Επιτροπής Ερευνών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: 5887). Επιστημονικός υπεύθυνος: Κώστας Μάγος.