Το Εργαστήριο Θεωρητικής & Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει ημερίδα για τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των αναλυτικών προγραμμάτων και των εφαρμοσμένων παιδαγωγικών πρακτικών στην προσχολική εκπαίδευση. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως στην πλατφόρμα Webex (link: https://uth.webex.com/uth/j.php?MTID=m619aa62dc1dd91338579f7166413713c ) την Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2024, από τις 17:00 έως τις 20:00 και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, καθώς και σε φοιτήτριες/τές, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενη/ο. Πρόγραμμα & περιλήψεις για την ημερίδα.

-Σούνογλου, Μ., Μιχαλοπούλου, Κ. (2017). Η διαμόρφωση της ψηφιακής πολιτότητας από την προσχολική ηλικία, Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ο.Μ.Ε.Ρ.–Δ.Π.Θ. Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον: Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης. Τόμος Α’. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις, Αλεξανδρούπολη: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 504-509.

-Michalopoulou, Aik.(2013). Play research as dynamic framework of learning in Early Childhood Education from children perspectives, Conference Book, International Scientific and Professional Conference OMEP2013, 145-149.

-Vitsou, M. (2012). Mother tongue thema: Greek paradigm in Swedish preschool education. In Z.Gavriilidou, A.Efthymiou, E.Thomadaki, P. Kambakis-Vougiouklis (eds). Selected papers of the 10th ICGL.(pp. 603-611). Komotini/Greece: Democritus University of Thrace.

-Michalopoulou, Aik.(2011). Developing creativity trough the dramatic play in Early Years Education, Proceedings OMEP European Conference  «Perspectives on Creativity and Learning in Early Childhood», 218-222.

-Michalopoulou, C. (2008). Diversité des pratiques d’enseignement à l’ école maternelle: le cas des interactions verbales des étudiants-stagiaires,  “Les Didactiques et leurs rapports à l’ enseignement et à la formation”, AFIRSE, Université Victor Segalen Bordeaux 2, Sciences de l’ Ėducation, www.aquitaine.iufm.fr/infos/colloque2008.

-Michalopoulou, C. (2007) L’ oral à l’ école maternelle. Le cas de la narration basée sur les images, “Actualité de la Recherche en Education et en Formation”(AREF),  Association des Sciences et des Chercheurs en Sciences de l’ Ėducation(AESCE), Université Louis Pasteur de Strasbourg www.congresintaref.org

-Garagouni-Areou, F.& Solomonidou, C. (2005). An ongoing research on the behavior of pupils with ADHD symptoms while working with ICT. In P. Kommers & G. Richards (Eds.) Proceedings of ED-Media 2005-World Conference on Educational, Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Montreal, Canada, June 27–July 2 2005, v. 2, pp 1130-1138.