-Μιχαλοπούλου Κ., Χιωτάκη Ε. (2008) Η Ανακάλυψη και Κατανόηση του Περιβάλλοντος στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Αθήνα: Καστανιώτη. 

 Μιχαλοπούλου Κ. (2009) Ο προφορικός λόγος στην προσχολική εκπαίδευση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές εφαρμογές. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.

-Μιχαλοπούλου, Κ. (2018) Προσχολική Εκπαίδευση. Μεθοδολογικές Προσεγγίσεις και Αναλυτικά Προγράμματα. Αθήνα: Πεδίο.

-Μιχαλοπούλου, Κ. (2013) Κριτήρια αναστοχασμού των υποψήφιων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης. Στο Α.Ανδρούσου & Σ.Αυγητίδου(επιμ.) Η πρακτική άσκηση στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Ερευνητικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δίκτυο Πρακτικών Ασκήσεων, ΕΚΠΑ, 157-169.

-Μιχαλοπούλου, Κ. (2016) Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο Σ.Αυγητίδου, Μ.Τζεκάκη, Β.Τσάφος(επιμ.) Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται: προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης, τόμος Γ’. Αθήνα: Gutenberg, 119-147.

-Michalopoulou, C.(2000) La créativité à partir des contes. In Education et Sémiotique, Hommage à Michel Tardy, Textes réunis par Alain Jaillet. Strasbourg: Presses Universitaires de Strasbourg, 115-129. 

-Πανταζής, Β(2018). Παιδαγωγική της Ειρήνης. Βασικές αρχές. Αθήνα, Διάδραση.

-Πανταζής, Β (2015). Αντιρατσιστική Εκπαίδευση. Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, www.kallipos.gr, ISBN: 978-960-603-197-7 2.-Σούνογλου, Μ. (2020). Θεωρία και παιδαγωγικές πρακτικές στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Θεσσαλονίκη: Ζυγός.

-Στύλα, Δ., Μιχαλοπούλου, Κ. (2018) Διδακτική Μέθοδος Project, Θεωρητικές Αρχές και Πρακτική Εφαρμογή, Δύο παραδείγματα στη λογοτεχνία στην Προσχολική και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη: Ζήτη.