• Αναστασίου, Ζ.(2011).Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιολόγηση στην τάξη. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Γονιτσιώτη, Χ. (2016). Αυτοκίνητο για τα αγόρια, κούκλα για τα κορίτσια;” Διερεύνηση των αντιλήψεων νηπιαγωγών για το παιχνίδι-αντικείμενο στο νηπιαγωγείο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Δαφερέρα, Δ.(2016). Η διερεύνηση του ρόλου του αναλυτικού προγράμματος στη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Κρεμμυδιώτου Σ. (2017) Παίζοντας με τον φανταστικό μου φίλο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Μπούρχα, Α.(2014). Διερεύνηση αντιλήψεων νηπιαγωγών για το κοινωνικο-δραματικό παιχνίδι. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Σβερκούλη, Κ. (2017).Εκπαίδευση για την ειρήνη στο νηπιαγωγείο: Αντιλήψεις Νηπιαγωγών. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Σκουφογιάννη, Σ. (2011). Διδακτική αξιοποίηση παροιμιών στην τάξη ενός πολυπολιτισμικού σχολείου. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Σούνογλου, Μ. (2011). Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Προσχολικής Εκπαίδευσης Ελλάδας, Κύπρου, Νέας Ζηλανδίας: συγκριτική θεώρηση. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Στύλλα, Δ. (2012).Αναλυτικά Προγράμματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:  Σύγκριση Αναλυτικών Προγραμμάτων Ελλάδας –Αυστραλίας, στο Μάθημα της Γλωσσικής και Λογοτεχνικής Διδασκαλίας στο Γυμνάσιο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.