• Ανδρεάδου, Ι. (2020). “Δείξε μου το σχέδιό σου για να δω τον φίλο σου”: απόδοση συναισθημάτων σε φιλικές φιγούρες από παιδιά σχολικής ηλικίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Βαρδακάρη, Ν. (2017).Ταξίδι στο χρόνο μέσα από τα κάστρα: προτάσεις για τη διδακτική τους προσέγγιση στο νηπιαγωγείο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Καπαδάκη, Δ. (2015).Η ετερότητα της σχολικής τάξης μέσα από τον κινηματογράφο. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Καρασαντέ, Ε.(2017). Οι αντιλήψεις και οι εμπειρίες των σύγχρονων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γύρω από το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Δουλά, Α. (2017). Οι αντιλήψεις των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ σε πανεπιστήμια της Δανίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Λαζαρίδου, Α. (2020).Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διευθέτηση των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Τσέλου, Δ. (2017). Επικοινωνία και συνεργασία νηπιαγωγείου οικογένειας: προσέγγιση από τη μεριά των νηπιαγωγών. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Χατζή, Π. (2017). Από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό: η νοηματοδότηση της μετάβασης από την πλευρά των νηπίων. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.