• Βάρδα, Α.(2010) Διαθεματική Προσέγγιση: ο νέος αναβαθμισμένος ρόλος του παιδαγωγού και η διαμόρφωση της παιδαγωγικής σχέσης στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Παπανικολάου, Β., Μνημονικές στρατηγικές σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (σε εξέλιξη).
  • Σούνογλου, Μ. (2017) Ανθρώπινα Δικαιώματα: Η διαμόρφωση της ιδιότητας του πολίτη στο νηπιαγωγείο. Απόψεις παιδιών, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Σούνογλου, Μ. (2019) Μεταδιδακτορική έρευνα στο Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τίτλο «Ανθρώπινα Δικαιώματα και αφηγηματική πειθώ ως μέσο προσέγγισης στο προσφυγικό ζήτημα. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων».
  • Στύλα, Δ.(2016) Τα Διαθεματικά Σχέδια Εργασίας(project) στα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σπουδών. Η εφαρμογή τους στην Α΄Λυκείου. Απόψεις μαθητών και εκπαιδευτικών, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος.
  • Τάτση Κ., Η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (σε εξέλιξη).
  • Φαφίτη-Βλαχοδήμου Κ., Διερευνώντας τα αίτια της χαμηλής επίδοσης της χώρας μας στην κατανόηση κειμένου στη διεθνή έρευνα Pisa (σε εξέλιξη).